Проекти Scratch можна створювати:
1. встановивши
Scratch2 на комп'ютер. Для цього необхідно завантажити необхідні файли, перейшовши за посиланням https://scratch.mit.edu/download/scratch2
1. встановивши
Scratch2 на комп'ютер. Для цього необхідно завантажити необхідні файли, перейшовши за посиланням https://scratch.mit.edu/download/scratch2
2. безпосередньо на сайті (зокрема це підходить для роботи на планшетах та смартфонах), перейшовши за посиланням https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted
Контрольна робота №4 з теми "Алгоритми та програми"
27.04.2021 (7-Б), 28.04.2021 (7-А)
Практична робота №9 "Проекти із циклами з лічильником з використанням величин"
Виконати із підручника практичну роботу "Проєкти із циклами з використанням величин" с.166-167
Завдання 1 - виконати в зошиті.
Завдання 3 - створити проект. Ім'я файлу - Прізвище_Практична9.
- до 15.00 27.04.2021 (7-Б),
-до 13.20 28.04.2021 (7-А)
Домашнє завдання: створити проект в Scratch за блок-схемою:
21.04.2021 (7-А), 23.04.2021 (7-Б)
Величини в алгоритмах із циклами
Матеріали уроку: ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Практичне завдання:
- виконати завдання розділу "Працюємо з комп'ютером" с.160 (Задача 1), с.163 (Задача 2)
Домашнє завдання:
- з. 1, 2 с.165-166 (письмово у зошиті), з. 4 с.166 (створити проект). Фото двох завдань та проект надіслати на електронну пошту до 18.00 27.04.2021.
13.04.2021 (7-Б), 14.04.2021 (7-А)
Практична робота №8 "Створення проектів із розгалуженням"
Виконати завдання практичної роботи №7 у підручнику с.153
(Зберігаючи проекти, вказуйте наступні імена файлів: Прізвище_Проект1, Прізвище_Проект2, Прізвище_Проект3) та надіслати на електронну пошту:
7-Б - 13.04.2021 до 15.00,
7-А - 14.04.2021 до 13.20
07.04.2021
Величини в алгоритмах із розгалуженням
Матеріали уроку: ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Практичне завдання: виконати завдання розділу "Працюємо з комп'ютером" (Завдання 1 с.148, Завдання 2 с.150)
Домашнє завдання: §4.3, виконати завдання 6, 7 с.152 та надіслати на електронну пошту проект (Завдання 7) та фото Завдання 6 до 13.04
15.03.2021
Система координат у проектах створення зображень
Матеріали уроку: ПРЕЗЕНТАЦІЯЛінійні програми
Практичне завдання уроку: ТЕСТОВЕ ЗАВДАННЯ
Домашнє завдання: створити математичну модель та проект для розв'язання задачі:
Учні посадили L лип, дубів - на D більше, а берез – на В менше, ніж лип. Скільки дерев посадили учні?
Практична робота №4 з теми "Побудова інформаційних моделей у різних програмних середовищах"
Завдання. Створіть інформаційну модель для вивчення вимірювальних приладів на уроках фізики (с.76 підручника)
Моделі. Типи можелей
Бажаю успіху!
1. Матеріали уроку: ПРЕЗЕНТАЦІЯ, РОЗВ'ЯЗАННЯ
2. Практичне завдання уроку: виконати завдання розділу "Працюємо з комп'ютером" с.105-107 (таблиці створити самостійно в одній книзі на трьох аркушах, зберегти з іменем - Прізвище_Формули)
3. Домашнє завдання: §3.3, з.3 (д, е), з.4 (г, е) с.109
Для виконання завдань 3 та 4 на с.109 завантажте файл Завдання, змініть імя файлу на Прізвище_Завдання
(надіслати на електронну пошту 2 файли: Прізвище_Формули та Прізвище_Завдання)
Формати даних. Форматування даних, клітинок і діапазонів комірок. Правила запису формул у табличному процесорі.
Результат виконання 1) завдання уроку:
Матеріали уроку: ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Практичне завдання: ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ, для виконання якого завантажте файл ZagotovkaUrok8.xlsx
Домашнє завдання: §3.1, з. 4, 5 с. 86-87
· завдання 6 с.21,
· на останньому слайді виконати завдання 7 с.21
• §1.1 (повторити), виконати завдання «Працюємо з комп’ютером» с.11-12 (для тих, хто не має аккаунту у gmail або не пам'ятає до нього паролю);
• §1.2, завдання 1, 4 с.21;
• Виконати завдання
Немає коментарів:
Дописати коментар